הקמת צוות לניהול הקונפליקט וחשיבותו

קונפליקטים עסקיים עשויים לעיתים קרובות להיות אתגרים מורכבים, אשר לצורך ניהולם הנכון והיעיל נדרש שילוב של מיומנויות ממספר תחומי ידע. בניית צוות מקצועי לניהול הקונפליקט וארגונו הנכון של צוות זה עשויים להפוך, לכן, לתנאי הכרחי להצלחתך בהשגת התוצאות האופטימליות מבחינתך והכרעת הקונפליקט באופן המיטבי עבורך.

קונפליקט עסקי שהתדרדר לסכסוך משפטי או נמצא על סיפו, מהווה בדרך כלל אירוע חריג במהלך העסקים הרגיל של חברה, ופעמים רבות ניהולו נתפס כמטרד דווקא על ידי מי שאמורים לספק מידע חיוני לגביו ולהיות שותפים פעילים בו, כדוגמת גורמים שונים בתאגיד שהיו מעורבים באופן ישיר בהיווצרות הקונפליקט. לכך מתווסף הקושי להביט במצב מנקודת ראייה אובייקטיבית ולהעריך נכון לא רק את עמדתך אלא גם את סיכויי הצגתה בצורה משכנעת בפני צד שלישי אובייקטיבי – הבורר או השופט שיידרש להכריע בסכסוך.

קונפליקטים עסקיים רבים מצריכים שילוב של מומחים ויועצים חיצוניים ביחד עם נציגי החברה שמעורבים בצורה זו או אחרת בקונפליקט. פעילות זו מלווה בצורך באיסוף מידע, מסמכים והערכתם בהתאם, לא רק מהיבטים משפטיים אלא מהיבטי מומחיות נוספים. כל אלו עשויים להפוך למעמסה ניהולית משמעותית על צד לסכסוך.

FairSolution מתמחה, במתן שירותים בצורה פרואקטיבית, דהיינו, יזומה ומתוכננת. בלשון אחרת, אנו משתדלים להגיע במהירות המירבית למצב בו נוכל לגבש עמדה עצמאית ולתת את שירותי הייעוץ תוך הפחתת מעורבות הלקוח למינימום הנדרש. מנהל הקונפליקט מטעם FairSolution יאזן בין הצורך בשילוב גורמים פנים ארגוניים של הלקוח, תוך התחשבות בזמינותם ובידע הקיים אצלם, לבין היועצים המשפטיים, המומחים ויועצים אחרים שהחברה עושה שימוש בשירותיהם במסגרת הקונפליקט. למעשה, אנו הופכים את פעילות ניהול הקונפליקט למשימה או פרויקט נוסף במערך משימות הארגון ומאפשרים למנהלים ולמקבלי ההחלטות בארגון לנהלו ולעקוב אחריו כחלק ממהלך העסקים הרגיל, תוך ייעוץ שוטף מנקודת מבט מקצועית ואובייקטיבית.